TyraTok

Livet är ett äventyr!

Neggo

Publicerad 2008-04-11 17:34:59 i Allmänt,

Här sitter man på jobbet, hur kul är det en fredagkväll?!
Ännu värre känns det ju för att man ska jobba hela helgen dessutom, och inte nog med det, mer gnäll.... det är en stor cup i helgen så vi lär få en hel del att göra, suck och stånk.

Dotter J springer runt och härjar med moppen och sopborsten, rastlös... och jag sitter här och tittar på Tradera och kollar bloggar, rättvist va?
Fast hon har ju varit hemma och vilat upp sej, och nu så bytte hon pass med N, för N ska minsann på afterwork, utan mej!
Fast om två veckor ska vi gå tillsammans, så det så!

Ute skiner solen och här inne är det lugna gatan så tiden går låååångsamt... extremt sakta faktiskt, undrar om den fastnat i sirapsflaskan....

Mannen har åkt till Ludvika på punschmiddag, hoppas dom hållit rätt på dag för den festen i alla fall.

Imorse startade jag dagen med en promenad på 50 minuter och idag är jag inte lika trött och seg som igår.
Tänk om man hade den disciplinen varje morgon...
Hade med mej stegräknraren men måste nollställt den en vända för den visade bara 1700 steg och det vet jag att jag passerat efter ungerfär halva turen.
Jag som är tävlingsmänniska gillar ju att hålla koll och pressa mej...  och nu har jag ju inga siffror!!

Nu ska jag gå en vända och kolla att folk hamnar på rätt plats, att dom gör det dom betalat för...  tröttsamt!

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-04-12 08:07:26

Godmorgon!
Hoppas att du är ledigt idag så du får roa dig med roliga saker.
Ha en bra dag.
Kram

Postat av: TT

Publicerad 2008-04-12 11:59:03

Kattis, jag måste byta jobb!
Vilken start på denna lördag, jobb och dessutom otrevliga människor... min helg är på måndag!
Hoppas du får en bra dag! :o)

Postat av: Berith

Publicerad 2008-04-12 15:47:53

Tråkigt med otrevliga människor......råkade ut för en igår på badet....usch

Postat av: kine

Publicerad 2008-04-12 20:17:34

Du måste hälsa josse sen! :)

Postat av: TT

Publicerad 2008-04-12 23:16:06

Ja Berith... svårt att undvika i det här yrket :(

Kine, jag ska hälsa henne, I promise... så kan du ju ta tåget in till henne nån dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela