TyraTok

Livet är ett äventyr!

Tisdag... igen...

Publicerad 2008-04-08 23:10:17 i Allmänt,

Dagen förflöt... precis som alla andra tisdagar med för tidig start.  Har kommit på att jag INTE är morgonmänniska...
Mörker och elände att köra i bara för att vi ställde om klockan... är lite kluven mot sommartid bara därför.
Halvlugnt läge denna morgon också men humöret har inte varit på topp idag... trött och less, som vädur vill jag ha förändring men är klok nog att inse att den måste jag fixa själv.

Babysimmet piggade upp mej som vanligt med söta babysar och trevliga föräldrar och sen blev det en tur på Myrorna med mina egna tre babysar! :)
22, 24 och 26...  cheeeeezuz... inga babys men mina sötnosar!
Så annorlunda att se yngsta rastatottan utan dreads så jag gick förbi både henne och sonen på staden,  sonen är för lång!  Hade inte dotter J sagt att där är dom ju, så hade jag satt mej i bilen och åkt hem,haha!

Eftersom det varit fotboll och hockey så har jag tillbringat kvällen här, inte vid pärlorna som jag borde... men det tar jag imorgon... varför göra idag vad du kan göra imorgon!

Nu har jag just varit ute i snöregnet med hundarna... Tequila haltar bara mer och mer så det får bli en tur till djurdoktorn på fredag.
Har själv inte hört av min nya doktor... hon kanske inte ens börjat än... men jag  har bestämt mej för att jag ska klara mej utan sprutor och doktorer ett tag, banne mej!

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2008-04-09 07:36:42

Babysim..vad mysigt!
Har inte gått på det med någon av mina två huliganer..
men får jag en till..då ska jag gå!

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-04-09 08:48:53

Godmorgon!
Ja, våra små blir stora och inte hänger man med.
IKVÄLL!! ska jag fota smyckena och lägga upp dem.
Jag lovar.
Hoppas att du får en bra dag!
Kram

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-04-09 17:24:03

Så, för din skull, så ligger det lite bilder på
min blogg! :-)
Ha det gott och trevlig kväll!
Kram

Postat av: TT

Publicerad 2008-04-09 22:08:44

Ja Linda, du måste gå om du får chansen! Jätteroligt och nyttigt för barnens utveckling och vattenvana!

Kattis: Tack! Har kollat in, sååå fina!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela