TyraTok

Livet är ett äventyr!

Tvättoman

Publicerad 2008-04-28 16:41:57 i Allmänt,

Så känner jag mej, gud vad jag tvättat, inte en trasa kvar i tvättkorgen.
Tillochmed slitit ner gardiner och tvättat, nu är det bara en liten matta kvar.

Var till banken och fick prata med en sååå trevlig dam, vi bokade in en tid på måndag för diskussion om jag får låna lite pengar eller inte.
Det lät ju inte helt uteslutet i alla fall...

Vad har jag gjort mer... ett armband till N, grillat lax och nu ska jag rasta hundarna innan jag cyklar hem till S för lite fikande innan seansen!

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2008-04-28 18:08:54

då håller vi tummarna att banken beviljar lånet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela