TyraTok

Livet är ett äventyr!

Utflytt

Publicerad 2008-04-18 21:05:42 i Allmänt,

Jag har just hjälpt sonen bära ut det sista av sina saker till  faderns bil.
Känns lite sorgligt att han flyttar hem efter dessa veckor, men badrummet är klart och lägenheten beboelig igen.
Det har varit kul att ha honom här, även om det blev lite tonårsfasoner med muggar och glas. :o)
Jag trodde att vi skulle gå varandra på nerverna men vi har ju mest gått omlott,  fast jag förstår att han tycker det är skönt att komma hem till sitt igen.

Det enda som är kvar nu är lite smutstvätt, men hans maskin är ju urkopplad och jag måste ju ändå tvätta.
Hittade lite högar med papper också, jag levererar väl allt på söndag,  jag är nyfiken på det nya fina badrummet.
Predikade att det förpliktar att hålla det rent nu när det är nytt och fräsch!  Morsor... :o/

Mannen är på Arlanda igen, hyresvärdens svärdotter med söner behövde hämtas. Undrar hur suraborna skulle klara sej utan denna alltiallo!?
Men han gillar ju att hjälpa, och att ha något att göra så det är bara bra att får känna sej behövd som går hemma hela dagarna.
Jag ser så mycket folk på dagarna på jobbet så jag vill bara vara hemma när jag ledig. Eller... inte bara hemma men just så här på kvällarna är man inte social direkt.
Gick en mindre vända med hundarna innan solen försvann och nu tänker jag ta mej ett glas rött och lyssna på tystnaden.

När jag kom hem idag kom Monster och morsade, vill tydligen ut och åka en sväng!

image102

Nu ska jag poppa lite popcorn och glo på dumburken om det finns nåt... annars blir det pärlbordet.
Sov lite i soffan så jag ska orka vara uppe när man äntligen har sovmorgon.

Kommentarer

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-04-19 12:43:08

Ha en underbar dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela