TyraTok

Livet är ett äventyr!

Jag vill sova!

Publicerad 2008-08-17 09:26:34 i Allmänt,

Vem klev upp 7.05 en söndag?

Tyvärr var det jag,  kunde fasen inte somna om. Snuvad på en sovmorgon känns det som nu när jag vill ta vara på de två man har i veckan.
Dessutom gjorde jag inget vettigt utan satt och spelade på betapet.se och king.com till morgonkaffet, vettigt värre.

Nu tänker vi i alla fall åka och fiska igen, korten gäller tills kvällningen och det är dumt att slänga bort 100 kr på fiskekort om man inte utnyttjar dem.
Speciellt som vi kammade noll igårkväll.

Får se om dotter D behöver någon hjälp  sedan med städning av lägenhet, det börjar dra ihop sej.
Känns lite trist att hon ska vara så långt bort, men jag är glad att hon kan följa sin dröm och kom in på konstskola, vilket jag aldrig gjorde.
Jag gjorde bara ett försök och det var i vuxen ålder när jag skulle omskolas efter en skada, men jag öppnade i alla fall en liten hantverksbod vilket var en dröm.
Nu är drömmen ett hantverkscafé, den som lever får se.

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-08-17 13:56:51

JAG klev upp kl 7 idag!Gick ut med hundarna och sen blev det frukost och blogg.

Jobbade lite också, lunch och nu mer än halva dagen gått! Jag som hade all tid i världen när jag var uppe så tidigt.

Kram

Postat av: TT

Publicerad 2008-08-17 21:53:29

Haha, du ska alltid vara värst!

Hoppas du haft en skön söndag!

Kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela