TyraTok

Livet är ett äventyr!

Mer race...

Publicerad 2008-08-27 14:18:59 i Allmänt,

... i lunchstressen bland nyavlönade plånböcker!

Sprang på Molina och Syrran Surr det första jag gjorde på in lilla shoppingraid,  där sprack min tidsplan, men det gjorde ingenting.
Jag trodde ju att dom i princip redan satt på flygplatsen inför Barcelona-trippen, (den som jag INTE är avis på), men dom lommade runt på staden minsann.
Kul att snackas vid en stund och sedan galopperade jag vidare mot Stadium och Akademibokhandeln innan sista stoppet på Åhlens för diverse attiraljer till rummet här.
Som jag inte hittade då, men vilken himla tur att det var rea på lila ljus och krukor.  Fast dom ska jag inte ha här, passar bättre i mitt kök, här får jag nog satsa på vinrött tror jag... eller turkos... det måste ju matcha gardiner och sånt.

Fast jag fick jättesnygga blåa brevkorgar idag... mmm... det blir knepigt det här.
Jag är en person som är väldigt beroende av färger,  jag mår inte bra i vita, sterila miljöer.
Inte så att jag vill ha alla mina väggar i knalliga färger men detaljerna är så himla viktiga.

Ja, ni hör ju, vilka enorma problem man har... inte klokt att man sitter och orerar om sånt strunt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela