TyraTok

Livet är ett äventyr!

Onsdag vs torsdag

Publicerad 2008-08-21 08:01:09 i Allmänt,

Den här veckan har ju gått extremt fort, jag gick runt i morse och trodde att det var onsdag men råkade slänga en blick på almanackan och se på fan, det är ju TORSDAG! :o)
Snart sovmorgnar igen!!

Det går väl undan när kvällarna gått åt till flytt och städning, dotterns hyresvärd var fruktansvärt otrevlig när jag kom dit och skulle göra det som behövdes.
Den ömme fadern och jag fixade biffen så då blev han sitt vanliga trevliga jag när han inspekterade vårt gnoende.
Men jag är allergisk mot folk som härjar och gapar på den som inte har orsakat situationen utan ska hjälpa upp den...

Sedan har ju veckan här varit hektisk, men igår prick 15.00 gick vi alla och fikade för då kunde vi inte göra mer för förskolor och skolor, allt vi hade uppgift på var placerat. Nice känsla att jag hade hängt med... eller jag tror i alla fall att jag hade gjort det,  det visar sej väl, cross my fingers.

Igår kom N upp och hälsade på och sedan åt vi på Georges kaffehus, deras underbara laxspett, och uppdaterade vad som händer i livet och arbetsmässigt.
Tyvärr står hon ju som timmis nu, efter att viket gått ut och har inga tider så hon klättrar på väggarna, stackaren.
Önskar hon kunde få kompa med mej här, hon är mer ordningsam än mej så hon behövs i mitt rum. 

Dags att bita tag i dagens uppgifter!

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-08-22 06:37:57

Åh, morrn på dig!

JA, soml har vi inte ännu, men det brukar vara sol, regn och sol här på dagarna så man får alla bitarna varje dag, hihihi.

JAg har möblering idag, samt lite pappersjobb såkklart. Sen kan jag nog ta helg.

Kram

Postat av: Ann

Publicerad 2008-08-22 06:43:11

God morgon! Jojo morsan kan hon:))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela