TyraTok

Livet är ett äventyr!

Race i morgontrafiken

Publicerad 2008-08-27 12:07:22 i Allmänt,

Skulle skjutsa dotter J med sällskap till flygplatsen i Västerås för avfärd till Turkiet imorse.
Allt förflöt så bra så, vi var ute i god tid men när jag lämpat av dem och var på väg in till jobbet ringde dotra, en väska stod kvar hemma!!
Cheeezuz,  rattade den lilla svarta golfen genom staden, sprang in och hittade väskan, inte i hallen som hon sa utan i soffan, ut igen, järnet mot flyget igen.
Dottern pekade ut en annan resenär som vi kände igenom från vårt jobb, lycka till tänkte jag, hehe, kan bli en innehållsrik resa.
För invigda f d medarbetare kan jag lämna ledordet epilepsi...

Väl på väg in till staden igen hade ju den värsta morgonruschen startat, tog väl en kvart bara att komma in till city och p-huset, hur fan står dom ut varje morgon??

Nå, hoppas flygresan går bra, jag vet hur skräckslagen hon är, lilla pluttan... tur det inte ens tar tre timmar i alla fall.
Och att det inte blir krångel med alla mediciner...
Krävde ett SMS när dom kommit till hotellet.

Lunchdags, måste ju shoppa present åt  sonen som fyller 26 år idag, hipp hipp hurra på hans stora dag!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-08-27 17:57:03

HAHAHAHA stackars J.



Hoppas att hon får en bra resa ändock;) Hon får hålla sig på epileptiskt avstånd.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela