TyraTok

Livet är ett äventyr!

Synd och skam...

Publicerad 2008-08-16 15:28:49 i Allmänt,

... att alla damer, tjejer, tanter, flickor och hundar, som lagt ned sånt jobb på att göra sej fina och matcha bilarna, inte fick bättre väder än så här.
Det blev en himla fart att få upp cabbarna när regnet började här i Sura centrum, men det gick nog bra.
Jag gillar när det mullrar av V8:or!

Mannen åkte upp till macken med en kompis, ingen frågade om jag ville med så jag gick in till centrum och kollade, och påpassligt kunde jag gå in på bolaget och inhandla en flaska vitt ifall jag blir sugen ikväll, hehe.
Fast jag tycker synd om dom som jobbade där inne, kortegen gick genom centrum och många gånger stod det still precis utanför deras dörr så det luktade verkligen avgaser där inne.
Vlt.se för er som vill se lite finbilar.

Sov till tio gjorde jag, så skönt när man måste gå upp tidigt varje morgon på vardagarna nu mera.
Inser att jag fortfarande är kvällsmänniska, utom igår kväll då jag somnade som en klubbad oxe, men det var nog tur så hjärnan fick gå ner i varv innan den kokade över.

Nu har det klarnat upp men det blåser... vad har hänt med vårt väder?
Jag tycker det har blåst hela senaste året, irriterande.
Och på hela sommaren har det varit cirka 2-3 veckor riktigt fint väder, det skulle ju bli en kanonsommar spåddes det om i media i våras.
Usch vad jag gnäller... men jag saknar sommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela