TyraTok

Livet är ett äventyr!

Tiden springer...

Publicerad 2008-08-25 10:19:11 i Allmänt,

Jaha, så var det måndag igen då!
Lite trögt att kliva upp men inte värre än vanligt, märkligt vad snabbt man glider in i rutiner.
Nu har jag ju inte haft några revolutionerande sovmorgnar den här helgen, kanske är dom ett minne blott...?
Hemska tanke!!

Jag fick, trots min kaxighet ett napp direkt igår, men den lille silverglänsande jäkeln trasslade in sej i vass och buskar som hängde över strandkanten och lyckades plaska sej fri. :(
Men mannen fick två rejäla bitar så jag var nöjd i alla fall, solen sken, jag satt i min brassestol i shorts och linne och slöade, snackade med andra fiskare och njöt.
Middagen gick inte av för hackor, färskare fisk än den rosa fina fisken vi åt kan man inte få.
Mannen gick upp med två till R och E, våra rara grannar som är över 80 båda två, och dom blev överlyckliga över sådan "lyxmat", den fick dom minsann spara till helgen.
Jag lyxade med ett glas vitt till maten, kändes lite tokigt sådär en söndag, haha,  men gott var det.

Får se vad arbetsdagen har att bjuda idag då... fick ett samtal från ett fritids som saknar placeringspapper på en hel drös barn så det är väl bara att börja leta i datorn och dra ut papper, har nog att göra fram till lunch med det.

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-08-26 06:11:54

Godmorgon!

Hoppas du får en bra dag!

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-08-26 06:46:01

Inte konstigt att alla är trötta om amn bara rusar upp och fixar, utan att reflektera nåt. Nej, luuuugn morron måste man ha.

Kram

Postat av: Berith

Publicerad 2008-08-26 14:28:55

Snygg Blogg!

Postat av: TT

Publicerad 2008-08-26 16:59:33

Precis Kattis, jag har som sagt börjat uppskatta lugn, kommer det med åldern?? :o)



Berith, tack! :o)

Jag gillar dej, passar i höstmörkret!

Postat av: TT

Publicerad 2008-08-26 18:56:28

Oj, vad jag skriver illa, jag gillar dej verkligen men jag menade ju i föregående inlägg att jag gillar den, inredningen här i bloggen alltså! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela