TyraTok

Livet är ett äventyr!

Dagens kulinariska läckerhet...

Publicerad 2008-12-03 12:04:31 i Allmänt,

... blir microuppvärmd risgrynsgröt... tvära kast vad gäller lunchaktiviteter.
Men vi åt upp all mat igårkväll, glupska människor och inga andra rester fanns att tillgå.
Att laga något var inte att tänka på, mensvärk och sömnstund i soffan avgjorde den saken.

Klockan är tolv och det är förhållandevis ljust ute, i alla fall om man jämför med gårdagen.
Det ser till och med ut att inte regna!
Nu tänker jag nog inte gå ut på lunchen i alla fall, även om jag skulle behöva gå ut och köpa dam-attiraljer,  har en liten syndaflod på G här känner jag.
Får se om jag klarar mej på mitt lilla förråd...
Kan inte detta kvinno-gissel försvinna snart!?

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2008-12-03 20:13:40

Glittret kallas glitterlim och håller bra när det torkat. Tror det finns på Panduro. Prova får du se, det blir fint i verkligheten.

Kramelikram

Postat av: TT

Publicerad 2008-12-03 20:58:00

Tack snälla, Panduro nästa på lunchen imorgon då! :o) Kram

Postat av: Linda P

Publicerad 2008-12-03 21:09:34

Funderade på om du kan skicka nån bild på smycken du har att sälja eller vill du lägga ut i bloggen? Tror jag har samma adventsstjärna på fot från Ellos som du, hihi! Visst är de fina? KRAM

Postat av: anne

Publicerad 2008-12-03 21:47:18

Dina sju flaskor kan vara en början!



Risgrynsgröt är gott! :)

Postat av: TT

Publicerad 2008-12-03 22:48:54

Linda, just nu ligger de flesta som är klara på L-badet, några har jag här men får inga bra foton.

Ska jobba på det och kolla igenom mappen med foton.



Anne, gröt är jättegott men jag hade för lite med mej, var så hungrig så jag nästan skakade när jag kom hem! :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela