TyraTok

Livet är ett äventyr!

Lite bilder...

Publicerad 2008-12-03 23:00:44 i Allmänt,

     Dessa tror jag finns kvar nere i djuraffären...

  Eventuellt detta också... har inte varit nere sista veckan och kollat på min tavla där.

   Finns kvar är jag ganska säker på...



Halsband som N fick i födelsedagspresent.

Några axplock Linda,  men jag gör hela tiden nya!
Fick jättefina pärlor igår, mycket mörkbrunt och lite vinrött och lila, ska se vad jag kan knåpa ihop av det.

Annars har jag fått en hel del gjort på jobbet men inte ett smack här  hemma, somnade i soffan ikväll igen.
Detta mörker tar kål på mej och jag har en gnagande oroskänsla i magen hela tiden... hoppas, hoppas, hoppas saker löser sej där inne i sta´n...  det är lite väl mycket nu för min J.

Nu är jag hungrig!
Kommer definitivt inte att kunna sova på kurrande mage, får bli en hårdmacka och hoppas att sandmannen hittar mej trots min kvällslur.

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2008-12-04 08:45:20

Jag hoppas också att det löser sig för dotter J vad det nu än är som är tokigt.

Jättefina halsband du gjort!

Postat av: åsa

Publicerad 2008-12-04 09:09:07

Förstår så väl din oro när det gäller din dotter (vad det än är) för helst av allt skulle man ju vilja ha dem under sina vingar hela tiden.

Måste säga, att du är väldigt duktig att göra fina halsband, synd att jag aldrig använder såna själv...

Ha dé!/Kram

Postat av: TT

Publicerad 2008-12-04 10:58:34

Berith, tack!



Åsa, visst är man orolig fast dom är vuxna.

Tack!

Postat av: Linda P

Publicerad 2008-12-04 16:54:20

Hoppas verkligen att allt blir bra för lilla J, hon är ju en underbar och känslig själ...Massor med kramar både till dej och henne!! /Linda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela