TyraTok

Livet är ett äventyr!

Lunchrusch

Publicerad 2008-12-19 13:57:37 i Allmänt,

Skulle köra dotter J till sitt fredagsbesök men den lilla stackaren låg i migrän,  jag fick dock skjutsa T i alla fall.
Åkte sedan tillbaks och langade in en migräntablett innan jag återvände till jobbet.

Kom på en sak jag skulle köpa till J i julklapp och ångade iväg till gubbdagiset Clas Ohlsons på lunchen.
Jaha!
Ja, där har dom fått för sej att bygga om mitt under julruschen så det tog en sabla tid att hitta det jag skulle.
Men dom hade snyggt julpapper vid inslagningsdisken så jag slog in den lilla mackapären på en gång, så är det gjort.

Precis som om jag ens var halvvägs på väg i mitt julstök i och med det då!?
Nej, naturligtvis inte men när jag irrade runt där och svor och muttrade för mej själv kom jag på att det är ju ett utmärkt ställe att köpa presentkort på för dom har ju nästan allt.
Nu inte sagt att jag tänker göra det... ;o)

Hoppas komma iväg tidigare härifrån idag i alla fall, så jag hinner dona lite hemma innan blomkörningen drar igång imorgon vid niotiden.
Hoppas verkligen att det inte ska regna som den värsta novemberdag hela helgen, då blir det inte roligt att kuta runt med blommor...

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2008-12-19 20:34:16

Gubbdagiset är en behändig inrättning, man hittar så mycket som man inte visste att man behöver!

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-12-19 22:27:40

HEjsan!

Ska stå i ett litet inomhuscentrum vid ett Konsum.

Det är nog ganska mycket folk där....tror jag.

Det blir lite spännande, för jag ahr inte sålt så förut.

Ha en fin kväll!

KRAM

Postat av: åsa

Publicerad 2008-12-20 08:54:33

Vad du än gör...kör försiktigt!

Det ska ju bli snorhalt i helgen så....

Ha dé!/Kram

Postat av: TT

Publicerad 2008-12-20 09:12:25

Kattis, det kommer att gå så bra så!



Åsa, tack för omtanken!

Än så länge är det plask här men det verkar ju som om det ska frysa på så det blir lugn körning.



Kram till er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela