TyraTok

Livet är ett äventyr!

Man ska inte ropa hej...

Publicerad 2008-12-14 19:30:05 i Allmänt,

... förrän man är över bäcken sägs det.

Jag får göra ett eget uttryck...
Man ska inte säga att man inte känner julstress innan man pratat med A, blombudschiefen.
Naturligtvis hade jag gått ut med hundarna utan mobilen och när jag kom in hade jag ett missat samtal.
Ringde upp och ser man på, lördag-tisdag får jag köra blommor!!

Jag blev paff, trodde inte att det skulle bli något, men det räddar ekonomin i januari så jag kör gärna.
Julen blir som den blir i alla fall, men hade jag vetat det här lite tidigare hade jag kunnat lägga i en växel till denna helg med städningen...
Nå, det blir som det blir, jag tycker det är kul att köra runt och glädja folk med blommor till jul, julen här hemma hinns nog med i alla fall.

Kommentarer

Postat av: Linda P

Publicerad 2008-12-15 21:35:22

Vad kul att du får köra i år igen... Men var rädd om foten och sväng in på en kopp kaffe om du har vägarna förbi.. KRAM

Postat av: TT

Publicerad 2008-12-17 16:43:00

Ja, vi får se vad jag får för stadsdelar, är jag där kommer jag in!

kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela