TyraTok

Livet är ett äventyr!

Raid i byhåla

Publicerad 2008-12-30 15:28:32 i Allmänt,

Gjorde en raid inåt centrum här i hålan, hittade en present till A i Blomsterboden.
Dom har mycket fina grejer förutom blomster.

Var in på apoteket och kollade om jag hade recept på migräntabletter inne men det hade jag inte, suck.
Måste ringa läkaren efter nyår och få det,  för det är väl precis då migränen kommer... när man inte har tabletter kvar.

Så var jag in på Klippet, hittade en snygg  svart jacka för 299 kr, men då fanns den bara i large, typiskt.
Det fanns en annan som jag också kunde tänkt mej men den kostade 600 kr... lite dyrt för min plånka just nu.

Ja, det var det!
Dammsugning och två maskiner tvätt är hängda, diskvattnet är i alla fall uppspolat... ska diska mej själv också snart innan färd in till staden.
Fick mina smyckesdetaljer på posten idag så jag har sådan lust att plocka fram pärlorna... vi får se senare ikväll hur det blir med det.

Nu kom mannen hem från de djupa skogarna med myssen och byssen, ska väl hinna växla några ord innan jag åker till A.

Kommentarer

Postat av: vendela

Publicerad 2008-12-30 16:23:54

söt blogg! :*

Postat av: åsa

Publicerad 2008-12-30 16:51:20

Man kan inte göra fynd jämt...nu har du ju pengarna kvar istället...

Hoppas att du får en bra kväll.

Ha dé!/Kram

Postat av: Carro

Publicerad 2008-12-30 18:34:34

Kolla gärna in på min blogg! =)

Postat av: Tanten

Publicerad 2008-12-30 19:38:50

Det är skumt det där med åkommorna som så väl vet när det är slut på medikamenter.

Postat av: Linda

Publicerad 2008-12-30 20:51:14

Tittar in och önksar ett Gott Nytt År!!!!!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela