TyraTok

Livet är ett äventyr!

Tennbroderi

Publicerad 2008-12-11 23:03:08 i Allmänt,

Igår kom B upp, vars tjänst jag fick när hon gick i pension.
Hon hade gjort ett armband i tennbroderi som jag hade beställt.
Ett lila, så sabla snyggt!
Jag köpte ett smalt i svart och silver när hon var upp och sålde förra veckan, och då hade hon med sej flera.
Det var då jag fick syn på det lila, men jag har så ynkligt smala handleder så jag kan aldrig köpa i torgstånd eller affärer.
Nu gjorde hon ett som var 16 cm till mej, perfekt!!

Det var förresten så jag började min bana med smyckestillverkning, att göra armband åt mina tunna handleder! :o)

Annars... lång dag igen.
Hela förmiddagen gick åt att sitta och lyssna på förskolenämndens möte, och det bjöds på gott fika dessutom.
Stressig eftermiddag,  men då går dagen fort.
Och imorgon är det redan fredag!

Kommentarer

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2008-12-12 11:03:06

Hej!

Katten monsten är en härlig katt. Så gosig.

Hoppas att du får en bra helg.

Äntligen snö. Imorgon blir det pulkaåkning.

Kram Anna-Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela