TyraTok

Livet är ett äventyr!

Tur...

Publicerad 2008-12-10 09:51:28 i Allmänt,

...ingen såg mej (tror jag) när jag låste bilen imorse på parkeringen nere i hamnen och traskade iväg... med p-biljetten instucken mellan läpparna!

Bara att vända tillbaks och lägga den i framrutan,  som tur var hade jag inte hunnit så långt.
Måste nog hitta ett bättre system med biljetten när man stannat vid infarten och lagt in pengar.
Men lägger jag den i fickan eller någon annanstans är det risk att den inte alls hamnar i rutan och den kan bli dyrt.

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2008-12-10 10:26:31

Rätt ofta hoppas man att ingen ser en.

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-12-10 10:54:03

Hihihi, oj vad mycket tolkigheter man kan göra ibland.

Ja, läkaren ska ringa mig på eftermiddagen.

Får se vad jag får för dom, detta är inget fysiskt så....

Ha en bra dag!

Jag ska på jullunch strax.

KRAM

Postat av: TT

Publicerad 2008-12-10 13:26:03

Tanten, där satt du huvudet på spiken!

Man tror, hoppas och ber att ingen ser en vid en hel del tillfällen.



Kattis, ät gott och må gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela