TyraTok

Livet är ett äventyr!

Hipp hipp hurra...

Publicerad 2008-02-21 22:15:26 i Allmänt,

för min darling som fyller år idag! 
Vi nämner ingen ålder, hellre forever young, jag är ju inte långt efter! :o)

Idag hade ju tagit komp de 4,15 timmarna jag skulle jobbat och sov lääänge.
Mannen var inne på smärtkliniken och jag började bli lite orolig när han inte kommit  hem efter tre timmar. 
En gång förut har han fått hjärtstillestånd under ett test, man blir orolig... såg dessutom en polisbil svänga in här på gatan, då höll jag på att få hjärtstillestånd. Men den åkte vidare, och mannen kom strax efteråt.

Vi åkte till Köping för att köpa en mobil han sett på Blocket och ville ha, och så gick vi en vända på Big Inn, det var många år sedan jag var där. Såg lite fina grejer men besinnade mej, har så det räcker.

Väl hemma insåg vi att vi skulle lata oss och äta ute idag så det blev en tur till sta´n.
Sprang runt som galningar och kollade efter en öppen restaurang med nåt som vi båda ville ha.
Det var kallt så mannen köpte en snygg hood-tröja och vi letade vidare.
Hamnade på grekiska till slut, jag tog gös och han tog grillspett, gott men inget extraordinary.
Medan vi satt där vid ett fönsterbord och kikade ut passerade ett antal människor som vinkade, började känna mej som en apa i bur, men det var babysimsföräldrar och stamkunder på badet som passerade.

Efter det provade jag  jeans här och där, så mycket konstiga modeller det finns och så deprimerad man blir av provhytternas alla jävla speglar.
Hittade till slut ett par lila på Cubus, provade 38 men fick gå ner till 36!  Men dom var säkert stora i storlekarna förstås... för jag har inte gått ner nåt ännu.
Så var jag och kollade på min favorit inredar-Simons autograf och skällde lite  för att jag inte fått vara med när han inredde fiket.
För övrigt det fiket som mannen och jag tog vår första fika tillsammans på för åtta år sedan.

Så gick dagen, en promenad har jag hunnit  med men hade inte stegräknaren med naturligtvis. Men som vi kubbade runt på sta´n så lär jag ha kommit upp i en hel del.
Nu ska jag natta mej tidigt för imorgon är det extrajobb med start 5.30 och slut 13.00 och efter det gymdags igen.

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2008-02-22 17:38:28

Hälsa grattis till guben.
You´ll bet I'll have a wonderful time over there in the big west!
Kramisar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela