TyraTok

Livet är ett äventyr!

Sååå fint!

Publicerad 2008-02-15 21:34:51 i Allmänt,

Jag tror Tony Irwing är sugen på läcker-Matte i Let´s Dance!
Å jag förstår honom... slurp, vilken läckerbit!

Men jag får dregla över mina underbara påslakan istället.

image75

Imorgon ska jag tvätta dem och städa sovrummet och bädda så fint!
Synd bara att jag inte kan måla om också så det matchar, just nu är det brunt och lite blått. Men jag vill ju inte lägga ner mer jobba här när man inte äger det själv.

Arbetsdagen har gått bra! Lite folk, kan det bero på genrepet på Melodifestivalen? Hur man nu vill se det...
Deltagarna skulle ju få simma och träna hos oss men vi har inte sett röken av någon av dem.

N och jag slog på stort och köpte kebabsallader på Aros pizzeria, cheeeezuz vad goda dom var, hade lite avskedsmiddag inför hennes tre veckors frånvaro.
Har grubblat hur man vecklar ihop sej till handbagage men inte hittat någon bra lösning så jag får väl jobba istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela