TyraTok

Livet är ett äventyr!

Förstörd sovmorgon

Publicerad 2008-01-10 22:35:17 i Allmänt,

Imorgon börjar jag jobba kl 14.00.
Det är ju en jättebra tid för mej som inte är morgonpigg, men då har det beslutats att vi ska gå på föreläsning 8.15!
Suck, stånk och stön så tråkigt att den inte var en fredag när man var ledig eller ändå skulle jobba tidigt!

Men på lördag börjar jag iaf inte förrän 11.30. Har dessutom cafédag med N, det har vi inte haft tillsammans förr så det lär bli mycket garv. Ingen av oss är ju direkt vana att jobba där, spännande.

Annars goda nyheter när man läser bloggen och på MC...

Petra, jag visste att du skulle komma in! Grattis!
Berith, gläds över dina framsteg både med vikten och ansiktet!
Vännen K, glad att du äntligen får flytta, glad och avundsjuk! :)

Efter jobbet ikväll var jag och sonen och kollade in badrum. Det rotrenoveras på Odensvi och nu är det dags att välja kakel, klinkers och div annat.
Rätt dyrt med tilläggserbjudanden, men standard var inte alls illa.
Det enda jag vill kosta på är snyggare golv, det som erbjöds gav en känsla av ryskt tukthus... hur nu där ser ut?
Nu bor ju inte jag där men sonen tyckte det var OK med standard, och vem vet hur länge han blir kvar, så det känns inte så viktigt att lägga ut stora summor på ett badrum.
Om jag hamnar i staden igen så vill jag nog inte bo på Odensvi, tror jag byter stadsida om det blir aktuellt.

Annars inget nytt under den grå himlen... eller ja, solen kikade väl fram liite idag tydligen, var ju inomhus hela dagen så jag kan inte säga säkert.
Stressigt värre hela eftermiddagen och kvällen, vi hann inte prata och skratta! :(

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2008-01-11 16:03:51

Thank you tittilajnen :D det känns lite överväldigande :) Du hjälpte mig ju på traven med att posta betygen så det kom iväg i tid ;) tack för det! Kram!

Postat av: TT

Publicerad 2008-01-11 22:22:04

Perre! Det var en blygsam hjälp, är övertygad om att du går ut med toppbetyg! :o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela