TyraTok

Livet är ett äventyr!

Puh!

Publicerad 2008-01-14 10:58:30 i Allmänt,

Idag kom räddningen i form av lön från budfirman!
Känns som en bra start på vecka nr 3 på det nya oförutsägbara året.

Vecka 2 avslutades med en sömnlös natt, mestadels för att jag slaggade en stund i soffan igår kväll.
Var helvetiskt trött efter caféhelgen, antagligen för att man inte är van med dels rutinerna och att röra sej så mycket under en arbetsdag.  Foten fyllde högerdojan rejält igårkväll när jag släpade mej runt på ICA Maxi med sonen.
Fiffigt av den butiken att ha en växlingsmaskin så man kan växla in sina ihopgnetade småpengar och handla när det kniper.

Trots jobbarhelg har det varit en bra helg! N och jag jobbar så bra ihop och det är alltid kul att träffa folket på det andra badet.

Hoppas Telia håller sitt löfte och fixar hemtelefonen idag.  Den har inte funkat på ca en vecka under dagtid. När man ringt hit har det låtit som om någon lyft luren men sen blir det myrornas krig i ljudform.
Så ringer det emellanåt, en signal bara, och ingen reaktion på displayen... en gång inatt ringde det, runt tretiden när jag just släckt läslampan och ääääntligen somnat förstås. 
Tio i nio var det dags igen, en signal men inget nummer i displayen.
Djuraffären under oss har också problem med telefon och kortläsare, kanske därför vårt internät svajar... igårkväll gav jag upp när det bara la ner hela tiden.
Men Telia har lovat att det ska vara fixat senast kl 13 idag, vi får se om dom håller vad dom lovar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela