TyraTok

Livet är ett äventyr!

38 minuter...

Publicerad 2008-07-07 23:02:03 i Allmänt,

... gick jag i rask takt nu ikväll, men stegräknaren ballade ur förstås.

Det känns lättare och mer motiverat att gå nu när man inte kutar så mycket på jobbet utan mest håller till i samma korridor.
Steg ju upp på vågen i söndags och klev av den fortare än kvickt!
Fasiken, jag var över 60 igen, 60,9 närmare bestämt, så det har varit lite för mycket mat och dryck, och alldeles åt helskotta för lite rörelse sista veckorna så nu får det bli skärpning!

Annars har dagen gått bra, började en ommöblering men insåg att vaktmästaren inte var där så jag fick inte tag i skarvsladdar.
Därför får möbleringen vänta till onsdag som är sista dagen för då ska ju ändå alla apparater stängas av för fyra veckors vila.

TVÅ dagar kvar, regnet har öst ner men på fredag morgon, go vänner, DÅ kommer solen är jag övertygad om! :o)

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2008-07-07 23:10:42

Givetvis så kommer solen till helgen...

Ha dé!

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-07-08 16:07:34

Solen ska komma redan imorrn och vara borta till helgen.Iaf hos oss.:-(

Hoppas du trivs på nya jobbet!

Kram

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-07-08 21:02:59

Det är ju inte fel...jag tror att man kompletterar varandra på så vis.

Min make går ut och går om han blir ledsen....hmm.

Snacka om att inte visa.

Postat av: TT

Publicerad 2008-07-08 22:00:07

På den tiden jag var gift var vi två som inte visade, katastrofalt.

Postat av: Ann

Publicerad 2008-07-08 23:04:50

Lovar att berätta om vårt spöke :))

Postat av: Petra

Publicerad 2008-07-09 00:50:52

Hahaha du är så jäkla knäpp :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela