TyraTok

Livet är ett äventyr!

Men faaan...

Publicerad 2008-07-01 08:17:07 i Allmänt,

...ironiskt nog är himlen molnfri och solen skiner, enbart för att man ska jobba antar jag.
Vilken skillnad mot gårdagens regnande på min lediga dag, fast det blev ju fint frampå kvällen förstås...
Men man får väl unna alla semsterfirare som hittills inte haft så bra väder detta!

Har just klivit upp efter en natt med orolig sömn, har vaknat och vaknat, vet inte varför, men det gäller att bälga i sej kaffe nu innan man åker.
Måste ju dessutom åka tidigare för det är vägarbete på flera ställen in mot staden, mitträcke ska byggas.
Tur man åker tåg sedan, är inte så förtjust i den modellen av väg.

Fridens liljor, arbetet kallar.

Kommentarer

Postat av: LåsJanne

Publicerad 2008-07-01 11:49:20

det finns en billig outlet på bäckby oxå

Postat av: TT

Publicerad 2008-07-01 17:03:24

Menar du Mix Outlet?

Mmm... nja, har aldrig hittat en trasa där som jag gillar,haha.

Postat av: linda

Publicerad 2008-07-01 18:50:15

Tack för dina fina ord!

Visst ser jag skillnad, men inte så mycket.

Men det är kanske hur man sett sig innan också.

Jag tyckte jag var fin innan också..(får man säga så?..)

Postat av: TT

Publicerad 2008-07-01 21:07:20

Åh, men självklart var du fin innan också!

Jag har ju bara lyckats gå ner 4 kg och ser ingen skillnad men mannen säger att magfläsket minskat, man ser sej som man alltid har gjort.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela