TyraTok

Livet är ett äventyr!

Morgonstund...

Publicerad 2008-06-05 11:51:52 i Allmänt,

Åh härregud, ännu en tidig morgon!

Bytte pass med dottern som just för närvarande har lite problem att vakna i tid. Men jag började dock 6.00 istället för 5.30 och det kändes ju skönt med den lilla halvtimmessömnen.
För andra morgonen på raken fick mannen också kliva upp för att skjutsa mej.
Det är abret med att bara ha en bil och taskiga kommunikationsmedel. Tur han är morgonpigg i alla fall och jag väcker honom inte förrän precis till avfärd.

Nu kommer vi nog i och för sej inte behöva två bilar men jag har fått lånet beviljat och vill ha nåt litet roligt att åka i.
Mannen ringde för en stund sen och sa att det fanns en golf cab för 8000 till salu. 
Ååååh... min dröm!
Kollade kontot och där fanns bara 6.500 kvar, faaan och lånepengarna har inte kommit in än.
Hoppas inte den blir såld före nästa vecka men det är nog en önskedröm...

Nu har jag i alla fall slutat dagens lilla arbetspass och väntar på att någon vill käka lunch ute i det gröna med mej av de andra blåtröjorna som ska jobba längre.
Kl 13.00 ska jag infinna mej på stadshuset för info och tidsplanering och innan dess ska jag titta lite på studenternas vilda glädjeyra i traktorkortegen.

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2008-06-05 15:34:26

Skriver du till och med på Sura-mål nu?! Dax att flytta annars kommer du snart börja bräka på heltid! ;0)

Postat av: TT

Publicerad 2008-06-05 16:47:17

Nja... tänkte köra hemlandsvarianten hääärrrekyyyyd men tänkte att ingen skulle fatta då! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela