TyraTok

Livet är ett äventyr!

Mulen måndag

Publicerad 2008-06-23 07:04:58 i Allmänt,

Man får tacka vädergudarna för midsommarvädret.
Vi hade några regnskurar, t o m åska men merparten av helgen har det varit sol och uppehåll.
Det känns inte alls tokigt att det regnat hela natten, inte heller att de är grått idag när man ändå ska jobba hela dagen.
Men inte tu tal om det, man börjar verkligen längta efter 11 juli, första lediga dagen inför semestern.
Schemat föll så lyckligt att jag har tre dagars ledighet innan första semestermåndagen!

Men nu är tåg-dags, ha en bra dag alla!

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2008-06-23 20:05:13

40 kilo är mycket, men jag kan inte fatta att så mycket "fattas" på mig. jag tycker jag ser likadan ut.

Postat av: TT

Publicerad 2008-06-25 10:50:59

Jag förstår att det är ogreppbart, men alldeles fantastiskt härligt antar jag! :o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela