TyraTok

Livet är ett äventyr!

Nehepp...

Publicerad 2008-06-13 06:39:52 i Allmänt,

... bidde ingen festivalkväll igår, det blev den stora blödarkvällen, så jag satt och pärlade i stället.
Bättre att dra in lite pengar än att göra av med dem i och för sej.
Fast jag hade velat kolla in Looptroop Rockers, men hur kul hade det varit att stå där med benen i kors i väntan på en ledig bajamaja var tjugonde minut?

Nu sitter jag här och är olydig kl 6.30... vi  får ju inte längre gå på nätet från kassadatorerna men men...
Började 5.30 imorse och morgonen blir väääldigt lång om man inte håller sej igång, och det här anser jag vara ett bra sätt att hålla sej vaken.

Ögonen är fortfarande grusiga men jag lyckades läsa igenom VLT,  nu vet jag inte vad jag ska hitta på,  förutom att brygga lite starkt kaffe så jag vaknar till ordentligt.
Har med mej en bok, pärlor och tråd, honungsmelon, jordgubbar och yoghurt plus lite finska piroger till lunch så matmässigt går det ingen nöd på mej och jag har ju inte så många tidiga morgnar kvar, fyra tror jag bestämt att det är.
Börjar min semester 11/7 nu när jag fått ställa om allt och det nya jobbet 11/8.
Får lite kortare semester än jag tänkt men hösten blir nog stimulerande i alla fall, hoppas jag.

Nej, mot kaffebryggaren!

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-06-13 06:42:12

Spännande med nya jobbet, GRATTIS

Postat av: Berith

Publicerad 2008-06-13 07:29:18

Ja fy tusan vad vi skrattade igår...ler fortfarande när jag tänker på galenskaperna...Tror jag gör som du, MOT KAFFEBRYGGAREN....;)

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-06-13 09:12:08

Tjoohoo!

JA, mycket roliga pärlor.

Massa skoj färger. Fick en hel drös med idéer.

Åter till jobbet.

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-06-14 08:45:31

Godmorgon söta du!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela