TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ögonbryderi

Publicerad 2008-06-11 23:30:51 i Allmänt,

Fick i alla fall ihop två fotlänkar och ett armband, men jag vet inte riktigt vad som hänt med mina ögon... det blir så suddigt rätt som det är om det inte lyser en stark strålkastare rakt ner på arbetet??!!
Är det någon annan som känner till det fenomenet?

Jag har i och för sej sett folk som går med små fönster framför ögonen... undrar varför... kan det vara typ som förstoringsglas?
Måste nog testa, för när jag ska läsa så måste jag hålla boken en armlängd ifrån mej för att se texten - helt sjukt!!

Jag hoppas verkligen inte att det har med åldern att göra, det räcker med att man hittar fler och fler skrynklor för varje morgon man tittar sej i spegeln, speciellt runt ögonen sker en hastig förvandling.

Imorgon är det cafédags och det ser jag fram emot!
Hur mycket jag än velat ha ett nytt jobb kommer jag att sakna det gamla och alla goa människor man jobbar med!

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-06-13 06:06:56

Godmorgon!

Det där med ögonen hände mig för några år den.;D

Jag blev lika förvånad som du....vad händer?

Suck, nu har jag såna där små fönster på näsan nästan jämt. ;P

Nu börjar lugnet här, ja.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela