TyraTok

Livet är ett äventyr!

On the sunny side

Publicerad 2008-06-01 22:08:12 i Allmänt,

Har tillbringat dagen med att tvätta och göra fotlänkar, kreativt värre.
Skönt att kunna hänga tvätten ute, och underbart att sitta ute och pärla!  Det blåste lite så det var uthärdligt att sitta på uteplätten.
Vi åkte dessutom ner en sväng till slussen och badade hundarna och det är alltid väldigt uppskattat av de små liven.

image124


Tequila gillar inte att simma, hon vill känna botten så hennes pinnar hamnar inte så långt ut, men den andra lilla etterkottan...

image125


... hon simmar hur långt ut som helst, vi är tvungna att ha lina på henne för ser hon nåt spännande simmar hon nog iväg.
Nu blev dom rejält avsvalkade och jag med för jag vadade ut i lårhöjd i alla fall.
Kallt som attan i början men sen tyckte jag att det var riktigt skönt, men ett heldopp blev det inte. Det brukar bli i augusti någon gång, haha.

Till lunch åt vi sill och färskpotatis, och jag har bara varit nyttig idag, physalis, morot och en smoothie av jordgubbar och mango, plus en liten hårdmacka med mager ost.

Så gick den första dagen i den första sommarmånaden förbi, och den har varit rätt bra.
Har ett orosgnag i magen för dotter J bara... ¿?

Känner mej i övrigt rätt nöjd med min lediga dag, och nu ska jag koja för imorgon börjar arbetsdagen 5.30 och avslutas 12.00 så jag hoppas på ännu en solig dag.

Godnatt med er alla läsare, kul att nya tillkommer!

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2008-06-02 19:32:22

Min byracka, han vill absolut inte bada!
Du ska se, hur tjurig han är de gånger vi duschar honom...
Ha dé!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela