TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ge mej styrka...

Publicerad 2008-06-26 22:07:08 i Allmänt,

... att hålla mej vaken någon kväll!
Trött, tröttare, tröttast känner jag mej varje kväll.

Sista dagen med B idag, så nu är min läromästare ute ur bilden, nu får jag förlita mej på de andra i korridoren...
Alla är jättetrevliga så jag får väl sprida ut mina frågor och funderingar mellan dem, man vill ju inte överösa en stackare med sin okunnighet och urusla minne, haha.

På lunchen blev det lite shopping, jag drogs mot Indiska och hittade äntligen ett par textilskor  för 99 kr.
Jag har ju upptäckt att jag inte behöver klafsa runt i joggingskor hela tiden nu när foten inte behöver kuta runt på hårda marmorgolv så mycket längre, HURRA!
Behöver inte heller palla upp den på en kudde varje natt utan kan faktiskt ligga på sidan och sova.
Upptäcker bara fler och fler fördelar med mitt nya jobb!

Hittade även en snygg tunika som jag dreglat efter länge men inte gillat prislappen på.  Nu var det en enda stackare kvar, hängde ensam och övergiven,nästan i alla fall, dock i strl small men jag chansade för det var halva priset.
Kunde faktiskt ha den!

Träffade S vid Willys, hon behöver flytthjälp så det får man väl fixa imorgon efter jobbet.
Hennes ömma moder blev måttligt road, hon har nyss flyttat och hennes grejer släpade dom på kärra.
Varför det? undrade jag,  jag har ju sagt att jag kan köra men det hade inte S talat om för henne, hehe.

Grannen flyttar också för fullt till sitt lilla hus i byhålan ännu längre bort och jag kommer inte att sakna deras krampaktiga försök att frälsa oss.
Det huset skulle jag inte vilja bo i med tanke på den förra hyresgästen och det ville väl inte Jesus med fru heller från början men så köpte dom det i alla fall.
Får se vad man får på andra sidan verkstaden nu då...

Jag hittade ett drömhus i Munga, så underbart läge och fint hus men men... får vänta tills lägenheten är såld, när man vet vad sonen tänker göra i höst.

Nu är det fotboll, heja Russia, dusch och sömn inför uppstigning 4.45 imorgon.
Hörde förresten på radio om en snubbe som i sitt sommartorp cyklar till sej elen så han kan se Rapport varje kväll för att skona vår värld.
Smart sätt att få motion samtidigt men vad jobbigt om det var en bra långfilm... eller om man skulle cykla för att hålla igång sitt internet!!

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-06-27 08:17:04

Godmorgon!

Tackar så mycket.

Ja, mer sol vill vi ha nu.

Ha en skö dag!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela