TyraTok

Livet är ett äventyr!

Veckans motion!

Publicerad 2008-06-15 22:25:00 i Allmänt,

Ikväll fick jag ett ryck och gick ut och cyklade!
Jag kan ju inte cykla sakta så jag stretade på som en tok runt byn på en och samma växel för jag lyckades inte få in någon lättare eller tyngre.
Var helt svettig när jag kom hem så jag hoppas jag har förbränt den halva påsen Kina som jag åt efter maten, mot bättre vetande!

Pratade med dotter J i telefonen, idag hade hon faktiskt sålt för 20 kr på K-badet, igår tror jag det var nollkassa. Lönande business!
Det var ju meningen att vi skulle byta arbetspass imorgon så jag skulle ta det tidiga passet istället för henne men nu hamnade jag ju på träning av det nya jobbet imorgon så nu får hon vackert kliva upp.
I praktiken innebär det att jag får kliva upp kl 5 och ringa och kolla så hon är vaken, om jag nu alls kan sova av oro över att hon ska försova sej, haha.
Men det är bra för då kan jag ta 6.22-tåget och alltså sluta före 16.00... gud så lyxigt!
Nu verkar det dessutom som om vi ska åka till Uppsala efter jobbet och köpa en Golf... vi får se. Farväl till min dröm om en cab men jag ska nog spara ihop till en till nästa sommar.

Hörde på TV-nyheterna om att Esbjörn Svensson omkommit, endast 44 år ung.
Hans musik var väl inget jag lyssnat på men så orättvist livet kan vara... mina tankar går till familjen med två barn.

Nu är det marsch in i  duschen innan kudden kallar.
Godnatt alla läsare!

Kommentarer

Postat av: millan

Publicerad 2008-06-16 00:00:22

Hoppas det går bra imorgon? Ja vad gör man inte för sina barn?

kramar Millan

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-06-16 06:23:15

Godmorgon!

Självklart gick det bra att du länkade.

Jag är lite slarvig med det. Ska uppdatera sidan lite, när man får tid, hihi.

Ha en toppendag!

KRAAAM

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-06-16 06:23:17

Godmorgon!

Självklart gick det bra att du länkade.

Jag är lite slarvig med det. Ska uppdatera sidan lite, när man får tid, hihi.

Ha en toppendag!

KRAAAM

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-06-16 07:10:27

Hej!

Tittade på gamla kommentarer. Du kom och hälsade på mig den 18 mars. Då hade jag haft min blogg i 3 dagar.

Kram

Postat av: Berith

Publicerad 2008-06-16 07:28:01

Ha en bra dag!

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-06-16 21:32:04

Tjoohoo!

Hoppas allt är bra.

Jag länkar dig till mig nu.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela