TyraTok

Livet är ett äventyr!

Working 9 to 5...

Publicerad 2008-06-29 10:35:15 i Allmänt,

...sjunger Dolly Parton på norska radion.

Jag skulle börja 11 idag, men eftersom jag är så oduktig och drack för mycket vin och inte ramlade hem förrän halv tre inatt törs jag inte köra bil idag utan får vackert ta 11.22-tåget, hahaha.
Jaja, så är det när man har roligt, och mannen hade gått hem och lagt sej vid ett-tiden så han gick upp vid halv nio, jag vaknade just nyss.

Vi har alltså en egen liten festival här i byhåla, det var där jag var inatt, och nu tänkte jag hinna gå igenom den stora veteranmarknaden/loppis innan jag åker in till L-badet för en jobbardag, den sista helgen.

Hoppas dom inte får sådan beställning som vi fick till lunch igår med 8 stora pasta och 14 små innan jag kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela