TyraTok

Livet är ett äventyr!

Rekord

Publicerad 2008-03-09 11:15:54 i Allmänt,

Nu slog jag nog rekord,  alla fall  vad gäller sista halvåret.
Vaknade kvartielva, och jag hade ju inte vaknat om inte mannen öppnat dörren och undrat lite försynt när jag tänkte kliva upp.
Men gud så skönt att veta att jag fortfarande kan sova länge!

När man tittar ut genom fönstret tycker man ju i och för sej att man kunnat sova hela dagen, varför vart det regn och grått när jag blev ledig?
Nå, för att pigga upp mej ska jag färga håret, lite grått där med faktiskt... har inte vant mej vid att börja  bli gammal än...

Sonen skickade just SMS, vill bli hämtad ikväll med packning för nu börjar rotrenoveringen i lägenheten.
Jag ser fram emot att ha honom här, då blir det nyttig vegetarisk mat, och sån är ju sällan fet.
Nu lagar inte jag så fet mat för den delen, men jag ser ju när mannen gör maten att det används betydligt mer fett då, men jag vill ju inte gnata, han måste få göra sina saker på sitt sätt och det blir smaskigt.

Läste Molinas blogg just... och ja, här finns inte heller mycket spännande att skriva om, inga skandaler, inget glitter och glamour, och inga spännande resor, men men, det är ju min  blogg som handlar om mitt aningens tråkiga liv som passar just mej.
Kanske ska man lämna en hint på första sidan: Varning för tråkig blogg!

Kommentarer

Postat av: Tania

Publicerad 2008-03-09 21:45:20

Jag gillar din blogg.Så det så!

Postat av: TT

Publicerad 2008-03-09 22:15:38

Tackar, jag gillar din blogg med, tycker du skriver fantastiskt, både roligt och starkt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela