TyraTok

Livet är ett äventyr!

Sovmorgon - äntligen!

Publicerad 2008-03-05 11:03:00 i Allmänt,

Mmmm... somnade strax efter tolv igår och sov till nio imorse... back on track!

Men det var väl kvällspromenaden som gav mej sömnen tillbaks.
Vi gick en timmes rask promenad, jag hade fel skor på mej, så gammelhunden och matte kom hemhaltande, medans duracellkaninerna, den lilla fyrbente och den tvåbente, nästan skuttade in genom grinden.
Puh... vissa går inte att trötta ut!  Men jag är nöjd men min insats, fast jag hade tänkt gå en morgonprommis idag men höfterna och ländryggen värker som om jag sprang ett maraton igår så  jag tar det lite lugnt.

Å inte fan gjorde jag det jag skulle igår efter jobbet.
Joxade ihop en korvgryta och somnade i soffan vid 15-taget och kom mej inte ur den förrän runt 17.30, så inget blev gjort.
Lite pärlande blev det dock...

image82

Nu är planen att  jag inte ska sitta här utan göra något vettigt, fast jag hör ju hur tvättmaskinen sliter på... är inte det nyttigt så säg!?
Nä... jag ska plantera om mina stackars gröna vänner innan plikten i staden kallar.

Kommentarer

Postat av: Bella

Publicerad 2008-03-05 11:13:46

Ja det är så befriande, man kan verkligen släppa alla måsten och jobbiga tankar :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela