TyraTok

Livet är ett äventyr!

Besöksdag

Publicerad 2008-05-03 18:25:30 i Allmänt,

image105

Vi var in en sväng på Åsby och den här vackra lilla saken ville jag ha...

För att inte tala om den här pergolan!

image106

Vi såg framför oss hur snyggt det skulle bli om vinrankan fick klättra på den där... åh!
Lite snygga möbler och blommor dessutom, skulle stå fint på gräsmattan, fast då fick vi ha den i stugan för här är plätten alldeles för liten

När vi var i Hallsta åkte vi in på mineralmässan, jag fyndade lite pärlor och tillbehör men ville även köpa en ljuslykta av ametist men hade inte nog med pengar på mej förstås...

I staden hälsade vi på dotter D, tog in båda hundarna i hennes etta... hehe... men det gick bra trots att hon var i målartagen så det var fullt på vardagsrumsgolvet.
Efter kaffedrickande åkte vi över till sonen med en kasse rena kläder.
Måste prata med vicevärden för hantverkarna har lyckats borra igenom väggen när dom bytte rör i köket, inte så snyggt.

De båda ska åka med sin folkhögskola till Polen kl 4 i natt så vi ville säga hejdå. Dom ska vara borta i fyra dagar och bland annat besöka Auschwitz.
Intressant resa, jag skulle velat följa med, dotter J har varit där när hon gick i skolan.

Nu ska vi snart grilla, fast jag ska nog tupplura i soffan först...  ikväll blir det inget partajande för imorgon är det jobbardag.
Måste ju också se vad Cans hittar på i körslaget ikväll!

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-05-03 19:22:25

Wow, vilken vacker blomma!
Grillningen och all mat blev jättegott.
Så nu är jag proppmätt.
Nu ska jag göra efterrätten, som jag glömde, hihi.
HA en trevlig kväll!

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-05-04 08:11:38

Godmorgon!
Solen har nu äntligen tittat fram så det finns hopp om denna dagen också.
Ha det gott!
Kram

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-05-04 17:13:26

Det ahr varit en skön dag. Varit mest ute, först på framsidan och sen flyttade med solen till baksidan. Perfekt.
Ha en trevlig kväll!
KRAM

Postat av: Plogflickan

Publicerad 2008-05-06 07:12:46

Vilken affär, jag vill in och kika oxå!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela