TyraTok

Livet är ett äventyr!

Så här ren...

Publicerad 2008-05-22 22:30:43 i Allmänt,

...och len har jag sällan varit!

Vilken underbar behandling jag fick.
Duschade och bastade lite innan, och sen fick jag en rejäl kroppscrub, så 20 min massage på nacke, axlar och rygg och till sist smorde hon hela kroppen med lavendelolja, helt makalöst underbart!
Hon kan allt, den lilla amerikanskan! :o)
Ska boka en sån här omgång direkt i august igen när vi öppnar.

Jobbade eftermiddag och kväll med Määädi, och det var en upplevelse. Det blir aldrig tråkigt runt henne, tack för ett roligt arbetspass frk lotion! :o)

Fick åka gratis på tåget i morse, konduktörskan kollade alla skolungdomar och andra, men mej ignorerade hon fast jag satt med hundringen i handen.
Men det gjorde ju inget att jag sparade 50 kr, och kidsen omkring fick lite att skratta åt. Tanter som tjuvåker på tåget minsann...

Annars har dagen varit lugn, förbannat lugn... inte händer det mycket på jobbet den här perioden, men det kanske man ska vara glad för med tanke på vad som hände förra veckan.
Och man vet ju hur sommaren blir om den blir varm och solig, då får vi slita som illrar när folk vill ut i solen.
Dom släpar med stolar, parasoll, kylväskor och halva bohaget, och efter en dag i solen är dom trötta och sura när dom inte kommer ut tillräckligt fort genom vändkorsen.
Då vill man jobba i en mörk källare utan telefon och folk omkring sej...

Nog om detta, dags att ta min mjuka kropp till sömnens rike för lite sömn innan klockan ringer 4.30 imorgon bitti.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-05-22 22:51:29

Jag försöker tänka åt GI-hållet... Långsamma kolhydrater, mer sallad till maten. Men för att orka träna har jag valt att inte utesluta kolhydrater helt som man gör när man kör "rivstart"! Mår bra av det, men jag syndar på helgerna... tyvärr :P!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-23 07:07:50

haha tack själv, jag lärde mig av mästaren, men vet du vad jag glömde??? jag skäms, det där blåa snöret och skylten som ska vara vid vändkorsen :S förlååååt. KRAAAM

Postat av: Åsa

Publicerad 2008-05-23 19:48:00

Hej!
Gillar din blogg och sättet du skriver på..
Har inte läst "ikapp" hela bloggen, men...
Ha dé!

Postat av: Ann

Publicerad 2008-05-23 22:00:32

Ja vad är det Nanne sjunger..."Avundsjuk jag är så avundsjuk....:))))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela