TyraTok

Livet är ett äventyr!

Sås i tangentbordet...

Publicerad 2008-05-13 11:36:35 i Allmänt,

Sitter ensam i lunchrummet med min lilla ynkliga viktväktarlåda.

Här är tomt så jag loggade in på datorn och naturligtvis lyckades jag spilla sås i tangentbordet... inte för att jag tror att det var så rent och fräscht innan dess men nu får jag torka och gno, det kan ju i alla fall se rent ut.

Några gånger har jag tappat kaffemuggen i tangentbordet också... jag har rätt taskigt grepp i högerhanden efter nackskada och då kan det bli så.  Tur att det oftast händer på jobbet, vill inte äventyra mitt eget nya där hemma och datorn är ju snart dessutom min egen.  Fast det höll på att hamna en skvätt rödtjut i det härom kvällen.
Känns i alla fall jätteskönt att burken är betald, och jag får 383 kr mer kvar av lönen dessutom!

Om enochenhalv timme slutar jag, hurra! Ska slänga mej in på relaxen och värma mej före mina 45 minuters massage, det ska bli sååååå skönt. Tror aldrig jag fått mer än 30 minuter någonsin.
Och nästanästa vecka har jag bokat en bodyscrub, en rejäl turkisk scrub så solbrännan blir jämn och fiiin... om nu värmen kommer tillbaks.

Sedan ska jag plocka upp mannen som tar tåget in för en gångs skull, får se vad vi ska hitta på, jag hajade aldrig vad han bluddrade om i telefonen.

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2008-05-13 15:00:41

Tack för kommentaren i bloggen. Jag blev jättenöjd med den. Känns vilsam på nåt sätt. Milla är jätteduktig med sånt här...själv tittade jag mest på, men nån måste ju se till att det blir bra ;)
♥ Kramisar ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela