TyraTok

Livet är ett äventyr!

Sista minuten...

Publicerad 2008-05-05 08:34:33 i Allmänt,

Jahaja, inte funkar det att deklarera via nätet när man är så här sent ute!
Började testa vid 23-tiden igår kväll, vissa gånger sa den ifrån på mitt bank-ID och en gång var det fullt i systemet, så då funkade uppenbarligen bank-ID:et..?
Nu på morgonen säger den ifrån igen på mitt bank-ID, att jag ska kontakta banken.
Får se om hon får någon rätsida när jag ändå ska dit.

Ja, jag vet, man ska inte göra saker i sista sekunden, men jag är bara sån, det brukar funka bäst för mej att göra saker under tidspress.
I värsta fall får jag ju lämna in pappersdeklarationen, kan inte SMS:a för jag ska dra av för resor till jobbet och dom tusenlapparna tänker jag inte missa.

Får ta lite kaffe och testa senare, fanns ingen tidning här uppe att läsa, får se om jag orkar masa mej ner till bilverksta´n för att hämta den.
Mannen åkte halv sju imorse för att lämna in någon bil åt bildoktorn på den större verkstaden i sta´n, tydligen blev han kvar och väntar på den.

Hundarna ligger vid grinden och väntar på honom...

image107

Här ligger Tequila i sitt älskade hörn och väntar på att gräsmattan ska bli fin!

Min digitalkamera har pajat så nu blir alla bilder tagna med mobilen tills jag sparat ihop till en ny... kanske kan köpa en om jag får in deklarationen så jag kan få pengarna till midsommar!?
Man vill ju ha en fungerande kamera under sommaren.

Kommentarer

Postat av: Josephine

Publicerad 2008-05-05 18:00:59

Hej! Nämen det var ju kul att höra:) Är du ursprungligen från Finland eller?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela