TyraTok

Livet är ett äventyr!

Stug-dags

Publicerad 2008-05-24 15:51:32 i Allmänt,

Så var lördagspasset 8-15 avklarat, inte mycket att göra idag heller.
När jag städade och stökade runt imorse fick jag nästan leta efter något att sopa upp, skönt för då blir det ingen stress.
Dotter J och jag läste mest tidningar, hehe, lättförtjänta pengar.

Nu  ska bilen packas med mat och hundar för en tur uppåt stugan som ligger utanför Borlänge.
Trevligt att grilla och sitta ute vid elden och ta ett glas vin eller två... får se om bror kommer upp också.

Blir alltså inte mer plitat här förrän söndagkväll skulle jag tro, fridens liljor och trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-05-24 22:44:34

Jag är mest för isglass.Igloo är den klara favoriten.
Igår åt jag en isglass som hette Champagne Brus.
Du får ha en underbar söndag.
Kram

Postat av: TT

Publicerad 2008-05-25 18:07:13

Champagne Brus... det lät gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela