TyraTok

Livet är ett äventyr!

Aha!

Publicerad 2008-11-03 15:12:34 i Allmänt,

Nu förstår jag varför jag inte kunnat få iväg ett enda SMS,  kabelbrott i Heby!
Jag som plitade svar till Linda och till sonen och blev helt frustrerad när dom aldrig gick iväg!!

Tur man kan läsa tidningar på nätet så man får veta vad som händer omkring en när man bara är hemma.
Eller inte bara, jag gick ju ut sisådär 500 meter bortåt med hundarna, vad besvikna dom blev när vi vände hem så tidigt, men dom får gå längre ikväll med mannen när han kommer hem från tant doktorn.

Annars har jag hållit mej skapligt stilla...
Duschat av en väldigt dammig porslinsblomma, hoppas den inte dör som den andra gjorde, måste söka lite info hur man ska sköta den över vintern.
Sorterat lite pärlor och gjort ett brunt halsband, tvättat en maskin tvätt, annars banne mej ingenting mer än spela alfapet på nätet och tittat lite på TV.

Nu ska jag koka pasta, det ska tydligen bli men egenkomponerade pastagratäng sade mannen innan han for,  men jag kan ju sträcka mej så långt som till att koka pasta.

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2008-11-03 19:00:43

Klokt av dig att stanna hemma (för en gångs skull), det är ju faktiskt ingen som tackar dig för att du går och jobbar fast du är sjuk.

Det är väl också på tiden att du unnar dig själv att vara sjuk...

Hoppas, att du kryar på dig snart och att du är rädd om dig.

Ha dé!/Kram

Postat av: anne

Publicerad 2008-11-03 19:48:34

Kan man spela alfapet på nätet?



Äldsta sonen är riktigt sjuk med halsont. Få se hur det gär för oss andra. Det verkar som att hals och luftvägar är våra svaga punkter. Och ändå röker ingen av oss och har aldrig gjort det..

Postat av: TT

Publicerad 2008-11-03 21:24:33

Åsa, tack för dom rara orden!

Det känns nästan lite som att när fan blir gammal blir han religiös, haha.

Måste nog låta det blomma ut helt för att det ska kunna gå över. Kram!



Anne, man reggar sej på Betapet.se, helt gratis och startar med 1000 poäng.

Det finns olika spelplaner och olika längd på matcherna, det senaste är panik men det är inget för mej.

Jag har också ont i halsen och en sabla rethosta, inte speciellt förkyld i övrigt, men det kanske kommer.

Postat av: Linda

Publicerad 2008-11-04 06:59:26

Kl 01.32 tittade det ute en liten tjej. Drygt 3000gr och 47 cm lång:D

Postat av: TT

Publicerad 2008-11-04 08:40:49

Weeeoo Linda!! Gud vad skönt att det gick bra, du får hälsa henne så mycket!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela