TyraTok

Livet är ett äventyr!

Fotad och klar

Publicerad 2008-11-11 12:03:00 i Allmänt,

Ve och fasa, fotografen kom idag så M och jag fick ställa oss och diskutera en klädhängare och försöka se glada och engagerade ut.
Ja, alltså vi skulle fokusera blicken åt ett håll och prata om det vi såg och det var just en klädhängare med ett paraply hängades... inspirerande värre.
Vill inte ens tänka på hur dom bilderna blev, han knäppte och knäppte... huu... fast å andra sidan, när är man någonsin nöjd med ett foto av sej själv??

När jag jobbade på badet tog man kort nästan varje dag på folk som skulle köpa olika sorters kort och dom var sällan nöjda.
Eller, ja killarna, de flesta var nöjda men sällan tjejer och damer.

Nu längtar jag efter min matlåda med den goda kycklinggrytan och sedan ska B och jag åka ut till de västra stadsdelarna för ett info-besök på öppna förskolan.
Mitt första, så det ska bli spännande.

Kommentarer

Postat av: Paula

Publicerad 2008-11-11 14:35:58

Tjaba! Du o dina drömmar, fniss!

En borttappad nyckel är inte så positivt, du blir besviken på en vän. Sen ska väl det kopplas ihop med ditt missade flyg...trist, Indien vore väl spännande!

Jaja det kanske är bättre att drömma på nätterna än att dagdrömma, hihi

Ha det!

Postat av: åsa

Publicerad 2008-11-11 18:20:06

Ja...och så sägs det att "kort aldrig ljuger"...vilken lögn!

Ha dé!/Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-11 21:16:14

Paula, Indien hade ju verkligen varit nåt men jag var plikttrogen och hittade ju till slut nyckeln.

Men nu verkar det slutdrömt så det var nog feberdrömmar. :o)



Åsa, nä precis! Skulle behöva en lins som är som en sån där spegel på Gröna Lund! :o)

Postat av: anne

Publicerad 2008-11-11 22:10:08

Hur gick infomötet?



Var klädhängaren och paraplyet med på bilden eller bara ett blickfpng utanför? Låter knepigt annars...

Postat av: TT

Publicerad 2008-11-11 22:15:11

Anne, kanske hade attiraljerna gjort sej på fotot för att dra uppmärksamheten från oss, haha... men de var bara blickfång.

Mötet gick så bra, många mammor och pappor och såååå söta bebisar.

Mycket frågor och gott fika, en perfekt eftermiddag på jobbet. :o)

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-11-12 07:39:47

Godmorgon!

Ja, dettta knä håller på att göra alla tokiga snart.

Ska kolla om det finns bättre atabletter som inte gör henne så känslig och deppig.

Ha en skön dag!

KRAM

Postat av: Berith

Publicerad 2008-11-12 08:04:44

Hallojsan. Ha en bra dag i maktens korridorer! Tihi..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela