TyraTok

Livet är ett äventyr!

Snöflingefint

Publicerad 2008-10-30 21:56:51 i Allmänt,

Ett tag var det väldigt vackert med stora vita flingor men nu verkar det glida över i snöblandat regn igen, suck.
Hellre vitt än det bistra, bitande regnet som slog emot mej när jag gick från tåget.

Jag åkte alltså bil in och tåg hem för sonen behöver ju bilen och som den ömme modern man är (ibland) så åker man tåg.
Fast på lördag får han nog hämta mej för då vill jag åka in på scrapmässan i Växhuset, tack Berith för tipset!
Det räcker med att behöva åka tåg imorgon fram och tillbaks, dyrt som fasen är det om man inte har pendlarkort och det har jag inte just nu.

Oj, nu kom det mail från Tradera, jag har redan bud på DVD:n!!  Det tog en timme drygt.
Gillar att sälja grejer, nästan lika mycket som att köpa grejer, hehe.
Har definitivt anammat devisen att sälja grejer jag inte behöver, har två lådor packade till auktion som aldrig kommer iväg.
En massa arvegods som bara samlar damm, och dammar gör jag inte ofta, me don´t like.

Har knåpat ihop ett armband ikväll men mitt Traderapaket kom inte idag heller, däremot ett mail att hon hade postat det så imorgon bör det vara här för helgpyssel.
Det tjatas lite på jobbet nu om att jag ska ta dit smycken, och jag har två halsband på beställning så jag får ligga i.
Man vill ju ha lite att visa upp!!

Nu ska jag ta en hård macka med kaviar och sen är det godnatt, eller näe... men sänggående tror jag,  ser på TV bäst i sängen.
Dom fyrbenta har trängt ihop sej redan, eller snarare är det Smilla som tränger ihop sej hos Tequila, som efter någon timme flyr sin säng, det blir nog för varmt för henne att ha en "ryggsäck".

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-10-31 12:28:32

Åh vad mysigt det ser ut. Jag ska hämta Elvis idag och mysa till imorn när det är jobbdax igen. Fast jag ligger nog inte riktigt som en ryggsäck på honom då han kan släppa väder som skulle kunna döda kackerlackor inom en radie av 100m...



Trevlig Helg!

Postat av: TT

Publicerad 2008-10-31 13:16:25

Linda, det gör Tequila med men Smilla verkar ha något inbyggt filter mot den doften, haha.

Trevlig helg till dej med trots jobb och glöm inte att mäta!

Måste komma in med nycklar och växelkassa nån dag men vart tar tiden vägen??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela