TyraTok

Livet är ett äventyr!

Vettig wettexförklaring...

Publicerad 2008-10-23 22:39:12 i Allmänt,

...fick jag idag.

Eller ja, alltså en spekulation till varför det låg en blå wettextrasa mitt på cykelbanan.
Det visar sej att en del människor har en sådan inklämd under  sadeln på cykeln!

Yeak säger jag som hatar konsistensen på en blöt wettex, jag skulle inte torka av min blöta sadel med en disktrasa.
Fast kanske är jag inte vettigare som rullar ihop en gammal uttjänt strumpa och lägger under sadeln i samma ändamål...

Nå, om den saken tvista de lärde.
Personligen har jag suttit och zappat mellan Tradera och Betapet, köpt på mej en hel del pärlor och annat lagom till lönen, precis som om inte den behövdes till annat.
Men förhoppningsvis får man igen lite av dom pengarna...
Fast det förutsätter ju att man gör smycken istället för att sitta framför datorn och häcka på kvällarna, men jag skyller på att jag inte ser så bra på kvällarna nu när höstmörkret bäddar in oss på kvällarna.
Måste ta hem den gamla skrivbordslampan jag fick på jobbet för den ger rejält sken även om den är ful som stryk.
Jag får montera ner den och slänga in i en garderob när vi får främmande.



Så här vacker utsikt har jag när jag knatar från jobbet till bilen, i alla fall soliga dagar.
Efter jobbet idag åkte jag hem till LP med presenter, äntligen!
Det var både från baden och från oss personligen.
Kul att se deras fina villa äntligen, och kottarna T och L, sååååå söta!
Och vad stora dom blivit,  växer barn så fort!?

Nu ska jag ramla ner i sängen, är mör efter att U, vår massör på jobbet knölat runt mina ben och höfter idag, men jag måste säga att hans metod är bra.
Så många år jag haft ont i högerhöften och ländryggen och så många olika behandlingar jag genomgått utan större resultat och så kommer han och fixar och trixar så jag inte får så ont när jag går!!
Magic säger jag!
Han hann med nacken också, och allt detta för 180 kr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela