TyraTok

Livet är ett äventyr!

Besök

Publicerad 2008-09-18 16:29:26 i Allmänt,

Idag kom dotter J upp med en liten inflyttningspresent, en jättefin liten elefant i trä, till mej och mitt lilla kontor! :o)
Hon presenterades runt för mina arbetskamrater fast hon är förkyld så det blev inga handskakningar.
Bara därför bjöd jag ut henne på lunch och det blev nästan en och en halv timmes pratande.

Det behövdes för att pigga upp mej, jag är så trött och seg idag, hade svårt att somna inatt och ikväll ska jag ju vara alert och hämta andra dottern vid tåget.
Men det ska bli kul att ha henne ett dygn nu när hon är far away.

Annars lunkar livet på... vill ha sol så kanske man piggnar till.

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-09-19 06:39:02

Godmorgon!

Hoppas du sovit gott och att allt bra!

HA en skön fredag!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela