TyraTok

Livet är ett äventyr!

Bra start på dagen

Publicerad 2008-09-30 09:08:38 i Allmänt,

Det kändes lite annorlunda att kliva in i mitt rum imorse och veta att det är bestämt, och permanent att jag blir kvar här! :o)
Nu kan jag fixa till här fullt ut.
Ska hänga upp den fina fönsterdekorationen som dotter J hade knåpat ihop åt mej, jättefin!

Så ringde dessutom N och ville luncha, vi har inte setts på ett tag så det ska bli superkul.
Mannen skickade mail med bild på en utter!
Har aldrig sett en levande utter tror jag, och det fick jag inte den här gången heller för den här hade blivit påkörd och lämnad på kanalbron, så kommunjägaren hade hämtat den, nu låg den på bilverkstaden i vänta på vidare frakt... vart den nu skulle.

Känner mej dock lite trött idag, satt uppe länge och tjattrade med sonen på MSN, kollade mobiler och spelade alfapet, att man inte lär sej.
Men å andra sidan var jag lite speedad efter jobb-beskedet och mötet med arbetsgruppen, så jag hade nog inte somnat om jag lagt mej när mannen la sej.
Och jag tycker om lite lugn och ro för mej själv på kvällen.
jag bodde ju ensam med barnen i 15 år innan vi flyttade ihop så i början var det lite svårt att jämt ha någon omkring sej, haha.

Nu kanske man skulle ta och dyka ner i posthögen här och se om man fått in några papper man väntat länge på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela