TyraTok

Livet är ett äventyr!

Fiskelycka igen

Publicerad 2008-09-02 23:14:29 i Allmänt,

God lunch på en av stadens thai-restauranger, buffé för 75 spänn, bara att trycka i sej av allt det goda.
Efter det ett litet team-möte för att stämma av, U ska börja fem veckors semester på måndag så stackars B, hon ska hantera mej OCH U:s område.
Jag får hjälpa till med rutinarbetet, det som jag kan men jag räknar med övertid...

Vid halv fem ringde mannen och sa att han funderade på att åka och fiska så då släckte jag flitens lampa och lubbade till bilen, jag ville ju med!
Behövde lite lugn i själen efter två dagars tänkande.

Lugnt blev det... inget napp förrän i sista stund, strax innan mörkret föll så fick jag äntligen en kilos regnbåge.
Två killar packade ihop då, utan fisk och en äldre man tyckte jag var duktig, men han åkte också hem.
Jag testade lite till men det hände inget mer så då packade vi oss hem, enda tjejen vid sjön fick firren, hehe.

Pratade just med  dotter J på MSN, dom väntade på bussen som skulle ta dem till flyget hem från Turkiet.
Hon verkade nöjd med resan men var nervös, inga lugnande tabletter kvar inför flygresan, men man brukar ju somna när man flyger i natten, hoppas hon gör det.

Nu ska det hängas tvätt och sedan är det dags för koma en stund innan klockan ringer.

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-09-03 08:16:42

Godmorgon!

Hoppas du får en bra dag!

Må gott!

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-09-03 10:08:36

TAckar. Jag ska bara hitta på nåt att äta för hungrig blir man ändå, konstigt. HIhih

Ha det sååå bra.

Kram

Postat av: linda

Publicerad 2008-09-03 11:43:40

Tack!



Hoppas allt är bra med dig iallafall!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela