TyraTok

Livet är ett äventyr!

For the ladies!

Publicerad 2008-09-12 22:18:55 i Allmänt,



Det var ju stört omöjligt att få bra bilder, trots att vi satt så himla nära scenen.
Martin, Stormare och Hjelt härjade runt som tokar, dansarna var jättesnygga liksom gitarristen men inte fick man någon bra bild med mobilkameran direkt.

Innan  showen började tänkte jag hinna ut på toa, vinet från den trevliga afterworken gjorde sej påmint.
Smet lite diskret och mötte en kille i mörkret som just kommit ut bakom scenen.
Tror du jag hinner, undrade jag...
Det tror jag nog svarade... snickar-Matte!!



Han var liksom extranumret...
Annars fick nog dansarna största jublet.
Fyra läckerbitar som dansade sååå bra, och gitarristen ska vi inte tala om, och det var kul för dom fick egna nummer.
Gitarristens röst och utstrålning... oooh, det slog nästan Martin.
Sen var det kul att se Stormare... han har ju inte direkt rytmen i kroppen där han stolpade runt, och för all del inte den snyggaste kroppen eller den bästa rösten, men han är ju så charmig, utstrålning till max.
Henrik Hjelt... ja, jag behöver inte säga mer, I love him! :o)
Det bästa var nog trots allt att dom verkade ha så sabla kul tillsammans, äkta glädje och dom kunde garva åt varandra... jag är NÖJD!

På det hela taget var kvällen så jäkla lyckad... man går hemifrån i tron att man bara ska jobba och åka hem.
Jag hade inte läst lappen om afterworken tillräckligt noga, jag trodde det var fredagkväll så jag hade inte piffat mej alls, inga snygga kläder,  sminket hemma, och hade dessutom glömt att sätta på mej mina smycken i den stressiga morgonen.
Men det brukar ju vara dom planerade kvällarna som blir roligast, och det blev den.
Mycket folk på Harry´s som tillhörde vårt gäng som jag inte träffat ännu, fast någon kände igen mej från badet och jag kände igen någon annan därifrån... dessa kunder kommer man inte ifrån! ;o)

Hann med 22.30-bussen efter en promenad från Rocklunda, men var så speedad när jag kom hem så jag somnade sent, så dagen idag har gått i ultra-rapid. 
Har varit så trött och seg men  i alla fall klarat dagen,  fast när jag kom hem slevade jag upp mat åt hundarna och sen sova jag som en stock i soffan.

Nu är det halsbandsdax, jag är ju ensam hemma ikväll och kan pyssla i lugn och ro.

Kommentarer

Postat av: Anka

Publicerad 2008-09-13 09:52:12

Äntligen fick du träffa din snygging från Sura socken då :D

Var Martin lika snygg i verkligheten? hoppas inte :P

Sköt om dig, kram Annica

Postat av: Berith

Publicerad 2008-09-13 10:52:33

Va roligt att kvällen blev lyckad! Det lever man länge på!! Kram

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-09-13 18:09:48

Jag skulle sett dessa herrar men jag var sjuk och det var alldeles för långt att åka då.

Tyvärr.

Ha det gott!

Postat av: TT

Publicerad 2008-09-13 21:25:37

Anka, ÄNTLIGEN... men vad liten han var...?! :D

Martin var snuskigt snygg, tyvärr måste jag göra dej besviken. Jag satt ju så nära så jag försökte hitta skavanker... men oh no!!

Ha det bäst du med, kramar.



Berith, det gör man, man får ta vara på stunderna!

Kramar, hoppas du slipper mer konstigheter nu!



Kattis, du missade lite rolig show, men det går väl fler tåg.



Ha en bra helg alla tre!

Postat av: linda

Publicerad 2008-09-14 10:59:23

Då är det inte helt fel att gå och titta på showen då?..L



Nej, du har så rätt om vädret..lite sol hade inte skadat..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela