TyraTok

Livet är ett äventyr!

Grönt ljus...

Publicerad 2008-09-04 07:55:00 i Allmänt,

... för en kväll på romerska,  härligt!
Måste köpa med något gott åt oss att äta.

Imorse när jag gick över en gata tutade det så jag hoppade en halvmeter för jag var precis framför bilen. 
Det var maskinisterna från K som stod vid ett rödljus när jag knallade mot jobbet.
Dom undrade hur det går, och jaaa... det går nog rätt bra, sa jag, och känner att man saknar badfolket.
En del träffar man väl ikväll i och för sej.

Men inget ont om mina nya arbetskompisar, dom är hur trevliga som helst men man var ju ändå sju år på badet...

Kvällen igår tillbringades till största delen i soffan, jag var sååå trött att jag däckade efter den goda middagen bestående av min egenhändigt fiskade regnbåge.
Innan jag åkte hem fick jag mina turkiska presenter av dotter J, rökelse med hållare, två snygga armband och nötblandning. :o)
Mannen fick ett halsband, men det tänker jag låna för det var så snyggt, och han är ju ingen större användare av smycken, möjligen kan han ha det hängande över sängen när jag inte har det.  Det var en jättefin sol.

Dags att öppna mailboxen och se om man fått några svar på alla mina frågor jag skickade runt igår, annars blir inte mina listor färdiga.

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-09-04 10:48:24

Åhhh, trevligt. Jag får bara se dem med massa uniform. Inte riktigt lika kul kanske, hihihi

Japp, jag har ju min polis nu.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela