TyraTok

Livet är ett äventyr!

Jadå!

Publicerad 2008-09-06 23:39:47 i Allmänt,

Jag fick en fin firre igen fast det tog en halvtimme innan den behagade äta av min mask och tyvärr vara så glupsk att den fastnade.
Mannen fick en på fluga men den satt inte fast tillräckligt och jag var lite sen med håven så den försvann.
Sedan fick han en just precis när jag var uppe vid bilen och tog ut hundarna en sväng... jag undrar jag... ;o)
Min var i alla fall störst!
(Nädå, jag är inte tävlingsinriktad jag inte!)

Tyvärr började det ju regna i samma ögonblick som vi klev ut på trappen men eftersom inga tunga moln syntes åkte vi ändå.
Konstigt nog regnade det konstant hela eftermiddagen, fast himlen var rätt ljus, har sällan varit så blöt men skam den som ger sej tänkte jag... i fyra timmar... sen gav jag mej för då var jag rejält blöt.
Mannen släppte av mej och hundarna för att sedan fara vidare mot andjakten, jag däckade i soffan efter en hårdmacka.
Sov som en stock när han kom hem två timmar senare och seg har jag då förstås varit hela kvällen, inte fått ett smack gjort utom att kolla på TV:n vilket jag sällan gör en lördagkväll för det finns ju inget att se.
Nu var det någon gammal repris av Sing-a-long och så Eurovision Dance Contest då, sånt gillar jag.

Nu fundrar jag på att kravla mej ner i bädden, vi tänkte fiska upp korten imorgon bitti om det inte regnar.
Ute är det rena rama november-vädret igen, jag har tänt massor med ljus här inne men fy fasen vad man påverkas av det mörka regniga utanför.



Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-09-07 00:03:01

Grattis till firren.

Natti natti

Och tackar, vi får ringa och småtjafsa lite i morgon.

Kram

Postat av: E

Publicerad 2008-09-07 10:22:03

Ja det här mörkret och regnandet påverkar ens sinnen alldeles för mycket! Men vad ska man göra åt det?! :0/

Postat av: TT

Publicerad 2008-09-07 10:49:23

Nä, det är väl det som är värst, man kan inte göra nåt åt det fast man har lust att dansa all världens danser åt vädergudarna.

Fast kanske man går ner lite i vikt då iofs...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela