TyraTok

Livet är ett äventyr!

Japp, så var det torsdag!

Publicerad 2008-09-25 22:03:07 i Allmänt,

Jobb, besök av sonen på kontoret, fiske utan napp och besök av P hemma hos oss ikväll, så har min dag sett ut.

På lunchen gick M och jag en promenad i det underbara vädret för att vi inte skulle nicka till vid eftermiddagens gruppmöte.
Man har ju en tendens att göra det efter maten, och vi som är nya är ju inte lika delaktiga i diskussioner som de "gamla" rävarna utan såsar till lite.
Inte för att det är ointressant, inte alls.

Nu har jag proppat i mej en kycklingburgare, exemplariskt att äta kl 22 på kvällen... men men... nu blev det sent och man kan inte sova hungrig. I alla fall inte jag.
Imorgon är det fredag, gud så skönt, sova sova sova!
Det ska jag snart göra nu med i och för sej men klockan ringer 6.30,  suck, och jag har just druckit kaffe så vi får se om natten bjuder på någon sömn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela