TyraTok

Livet är ett äventyr!

Kaputt!

Publicerad 2008-09-08 20:59:56 i Allmänt,

Ikväll är jag så trött så ögonen knappt går att hålla öppna, helt sabla slut.

Jobbade till 17.15, kutade till centralen och fick äntligen mitt pendlarkort för endast 460 kr!
Tur det är tävling mellan Bombardier och Västerås stad så man kan åka billigt en månad, och det vore ju kul om man vann något pris också.
För att inte tala om att vi ska vinna hela tävlingen förstås!
Varje dag man går in på en sajt och rapporterar hur man åkt till jobbet visas hur mycket avgaser man har släppt ut... usch... man borde cykla men det är ju aaaaningens långt.
Får dra mitt strå till stacken med tågresor.

Handlade och lagade dragonbiffar, mannen var och fiskade, men efter middagen gick luften ur... nu försöker jag bara hålla mej vaken tills jag får lägga mej.



Här är halsbandet jag knåpade ihop igår, det går i silvergrått och lite svart.
Tänkte göra ett till ikväll men det är ju stört omöjligt när denna trötthet slog till så det får bli en annan gång.

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2008-09-08 22:49:21

Jättefint halsband! Du är så duktig, avundas dej den där kreativiteten! :0)

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-09-09 05:59:10

Godmorgon!

Tackar.

Ditt halsband är jättefint.

Hoppas du får en fin dag!

Kramar

Postat av: Linda

Publicerad 2008-09-09 07:43:59

Ja, joooo, det där gillade jag;D

Du får komma ner med påsarna när vi öppnat igen



Hoppas allt är bra!

Postat av: Berith

Publicerad 2008-09-09 08:32:15

Bäst att lyssna på kroppens signaler!

Postat av: TT

Publicerad 2008-09-09 09:11:24

E! Tack, jag önskar att jag hade den lite oftare bara. :)

Och kanske lite mer självdisciplin... och ordningssinne.



Kattis, tack. Man kommer igång lite när man ser andras alster! :)



Linda! Lycka till med lasarettsbesök och allt nu, jag kommer så ta fram stora plånboken! ;o)



Berith, man har inget annat val ibland... men din signalerar lite väl ofta va!?

Postat av: Berith

Publicerad 2008-09-09 12:31:58

Ja den gör ju tyvärr det. fick besked att jag har urinvägsinf. Det är som förgjort!!! (€{]>/"#@]{

Postat av: Åsa

Publicerad 2008-09-09 12:40:10

Jättefin halsband!

Du är ju riktigt duktig, dotterns kreativitet måste ju komma någon stans ifrån...eller..?/Ha dé!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela